Nicaragua

Nå har vi reist!

Forrige uke satt alle barna seg på flyet og tok den lange reisen helt til Nicaragua. Pass og billetter måtte behørig kontrolleres og på flyet var det snasne flyvertinner som sørget for serveriingen. Nå som vi er vel framme gleder vi oss over varme dager og plasker rundt i bassengene. Mange har vært på utflukt til vulkanen og de tøffeste har gått på glødende kull. Vi har smakt på rare frukter og mat med annerledes smak. Denne uka har vi invitert til kafe`hver ettermiddag. Duften av kanelboller ligger som et teppe over barnehagen og vi bare gleder oss til storinnrykk. På fredag trekker vi på basarbøkene og håper at vi også i år kan sende mange penger til barnehagene vi samarbeider med i Esteli! (og for dere som lurer på om vi virkelig er i Nicaragua- ja, på ekte på lissom i leken ;-))